tisdag 24 mars 2009

motsats

idag är det lungt o skönt och inga måste jämfört med igår då jag stressa järnet hela dagen.......idag har jag varit hemma och suttit o tittat på ett absolut favoritprogram nämligen efter tio.....idag eller tom denna veckan handlar det om hedersrelaterat våld.........intressant.. till lunch blev det en omelett...lätt som en plätt........nu är det kaffe med liten bit mörk choklad..........kl 13 är det frissan och det tar nog ett par timmar för jag skall få lite färg i håret tänkte jag.............ingen snö ännu.....hoppas att den uteblir...............imorgon skall jag oxå ta det lungt och förhoppningsvis läsa lite........idag blir det ingen läsning..............slö..........trött.........
tror man behöver ladda inför kommande kurs.........den kommer att kräva lite av en........nu är det på allvar liksom...vetenskapligt o allt..............det är så kul med facebook .....alla har koll på en..................igår fråga typ alla hur jag mår........som sagt lite kul...............den chokladen var lite för besk för min smak.....86 procent kakao..............tungan rullar sig i munnen på mig...........med det är ändå gott men ngt litet till kaffet..................nej nu är det dags att göra sig i ordning´ o köra till frissan.................

Inga kommentarer: