onsdag 7 januari 2009

vackraste plats jag varit på är..........





Utan tvekan denna strand..........det är en gammal mayaruinstad och heter Tulum och ligger på yuacatan halvön i mexico.........1992 var jag där o drömmer om att återvända.......imorse va dom där i de trakterna några barn på barnprogrammen som reser runt.......de hade även besökt mayapyramiden chichen itza.........dessa platser kan man även se i filmen against all odds........en ok men rätt så gammal film .............jeff bridges har huvudrollen...........iallfall........här är obeskrivligt vackert............men det finns så mkt att se...........nu hostar lilltösen oxå så imorgon blir nog båda hemma...........drömmer mig bort lite...........långt bort där inga tentor existerar....hade jag vetat det var så jobbigt med tentor så hade jag funderat två ggr..men okej jag kommer fixa det............så småningom.........

Inga kommentarer: