tisdag 27 januari 2009

en vanlig tisdag


Hej svejs.....sitter här o känner mig grå o trist..........halsen är tjock o jag har tagit mig en ibumetin...........la mig redan vid 7 igår kväll.........har varit krasslig lite av o till i veckor nu.......hade tänk o komma igång o simma...fick ju ett tiokort i julklapp.............jaja...idag skall amanda prova på att dansa......hoppas hon tycker det är kul...........manskurs som jag läser o allt........sonen skall få prova att åka skridskor med pappa..............han behöver lite tid oxå med pappa.............får se vad de båda tycker............dom kan inte alltid göra allt ihop känner vi.......hade funderat på simskola men det är så dumma tider...............skallbli kul o se ikväll hur det har gått.........imorgon är det kurs igen......obligatoriskt..............så därför ska jag vila o kurera mig hela dagen idag........ska försöka läsa lite oxå men det kommer i andra hand idag........men minst en timme det har jag lovat mig själv.....................lite sol hade varit uppiggande.............funderar lite smått på vad man skall göra till sommaren......gulan eller ngt annat.............vill helst göra ngt nytt faktiskt.............tåls o tänka på ett litet tag till...........

Inga kommentarer: