fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag.....

har varit mojito i glasen...sommar minne från hotell radisson sas i malmö......
hua vilken intensiv vecka det varit......har inte hunnit o sitta vid datorn någonting......har börjat två mkt intressanta kurser och har fått massa nya tankar o tänka på om manlighet och annat......kommer nog se alla filmer utifrån de perspektiv ....som vi nu är i fullo att fundera på...nämligen att göra kön och genus tankar........spännande......helt fantasktiskt intressanta föreläsare och man lyssnar intensivt o sen blir jag helt färdig...........om en liten stund ska jag hämta kidsen......maken är i borås o har avslutning på en kurs o början på en ny kurs........tänker på de finnar som kom till sverige när jag säger borås nu........hur dom åkte till de finska töserna som hade jobb i borås.............jag pratar om 70 talet.........kommer nog fundera på det när jag e där..............historien är så rolig o intressant många ggr...............idag kom då fyra av de böcker jag beställt .......så i helgen har jag o göra om jag vill............får se om jag får öppnat någon bok...........maken köper pizza med sig hem så jag slipper tänka på matbiten...........mums.........

en fantastiskt härlig vecka där jag då o då njutit av tanken på att jag faktiskt klarade juridik tentan..............nästa vecka åker några av böckerna.........till salu.............trevlig helg

Inga kommentarer: