fredag 16 januari 2009

Nostalgi..........

puerto mogan 9 dec 2008 Idag har varit en skitbra dag..........kallt o friskt o soligt..............hade det så mysigt i alingsås.........jättetrevligt o för mig mkt lärorikt studiebesök...........sitter här nu o lyssnar på celine dion som sjunger the show must go on med några andra artister.............minns när vi var där i sommras.............måste bara få se o uppleva denna fantastiska stjärna igen.......jag ryser när jag ser det o även när jag tänker på hur underbart det var o uppleva detta i globen i somras..............igår så blev det ingen middag med n men jag åkte dit o luncha med henne i det nya huset................okej dom har lite o göra men det är ju lite charmigt oxå...........hon berätt alite saker som är lite så där halv kuliga men när hon berättar dom så ligger man mer eller mindre på golvet o skrattar.................förlåt...........saker som inte va roliga när dom hände får hon att låta så kuliga jämt...............så kul o träffas........blir för sällan..........hon berätta att hon varit i källaren häromdagen o dansat loss till gamla låtar.......o med alla minnen som därmed dök upp..........förstår precis vad honmenar..................vi har länge planerat att åka till london...........vi hade tom betalat flyget för si så där fem år sedan.........men då blev det inte att vi åkte iväg..........BÅDA VA GRAVIDA HELT PLÖTSLIGT......tänk båda fick snitt ...hon 1 mars o jag 10 mars....otroligt.............så idag hade jag en sån em innan alla kom hem......suttit o lyssnat på massa god musik,...sketahögt.....etype...dabuzz.......antique mmmm...........fan blir på så gott humör......vill sjunga nu..........men men..........längta efter en riktig antingen sing a long kväll eller karokee kväll........det finns nästan inget som får mig att må så bra som när jag får sjunga o dansa o lyssna på musik....................glömmer tyvärr bort det ibland.....i allt annat .........iallfall så bestämde jag o n oss för att satsa på london nästa vår.......då kan vi spara o sv...........toppen.......nu ska jag laga tortilla.............maken jobbar i helgen o mamsen fyller år imorgon......får se om vi går upp dit jag o barnen imorgon en sväng................GREKLAND....RESOR.........MUSIK.......YES ....ps glömde i allt mitt alterego....barnen sov hela natten i sina egna sängar o inge kissa ner sängen........dag 3 som dom är utan blöja..............va duktigt.....................hehe

1 kommentar:

Saga sa...

*haha* du får spralla loss när barna lagt sig! Kram