måndag 19 januari 2009

en stor eloge till..............sf....som står för

månen är så vacker!!!!!!
initialerna på vår juridik lärare...........har hon verkligen varit så snabb o flitig........jösses.......det verkar som alla jag känner klarat tentan.......och alla jag känner tyckte den va skitsvår......hur går det ihop egentligen..............är alla grymma.........har hon gjort fel..........har hon rättat snällt.........skitsamma...........bara det är rätt............är så glad för mig o alla andra ..........ser så fram emot att läsa focus kurserna...........jätte jätte intressant........skall sluka litteraturen denna gången o inte slarva.......för det är kul o läsa................prisar igen the lord att jag valde denna väg i livet o skippa gulan.................en toppen kväll blev det...........är så avsappnad...avstressad....euforisk........sitter här o njuter o lyssnar på goa låter på lagom ljudnivå.........mina underbara sötingar sover............dom e det bästa............saknar gubben........äter trerätters nu på fack pengar..........men vi är oxå med o betalar så e det ju...........jaja.................imorgon ledigt från skola men har massa o stå i.....bla så råka jag beställa dubbla böcker till ena kursen ......måste avbeställa imorgon.............HA EN BRA KVÄLL ALLA S

Inga kommentarer: