torsdag 15 januari 2009

Idag är det prexis ett år sedan

Jag slutade på gula huset och startade mina socionomstudier.........insåg det idag att jag just sluta jobbet den 15 januari förra året............ett fantastiskt år...så roligt o utvecklande.....har träffat massa nya härliga människor..........otroligt kul o givande...........igår hade vi tenta i juridiken och idag känns det så skönt o ha den gjord........men tyvärr var den skitsvår så det blir att börja plugga till omtentan.........men inte idag........idag skall jag softa o bara ta det lungt........ikväll skall jag träffa n o vi skall ut o käka lite gott..........igår efter tentan så blev det lite öl på queer eller vad det nu heter...........det va kul.........lite småseg idag......amanda har oxå slutat nu med blöja o varit jätteduktig o kissat tidigt på toan både igår o idag.........m hade olyckan framme idag oxå........men det ger nog med sig snart...........idag skiner solen o det var ju ett tag sedan.........då blir man lite piggare...........skall tillbringa dagen med o kika lite på schemat för nästa kurser och lite litteratur lista o sånt skoj.................kanske man har någon bok redan som jag fått av s.........nu ska jag ta min tiofika........en macka o kaffe...........mums.................

Inga kommentarer: