onsdag 14 januari 2009

snörvel och host fortfarande

Rya skog i höstas....eller sensommaren va det nog...
alltid kul med en bild.........igår köpte vi en ny bilstol till marcus....1400 kr fattigare..vi köpte oxå madrass skydd fyra stycken för 600 o vi kommer nog behöva två till ......m sov första natten utan blöja men det gick inte så bra......amanda ville oxå sluta....vi sa om ett tag när du inte kissat i blöjan på morgonen.......så i morse..trots feber o att hon var sjuk så va hon uppe o kissa o första natten någonsin hon inte kissat i blöjan...........va söt hon är.........så vi måste köpa skydd till henne oxå nu .........900 för skydd till sängen.......lite sent o sluta med nattblöja men men.......har bara blivit så.........bättre sent än aldrig...........feber o hosta..........maken kraxar med sin hesa röst.........så idag fick amanda var hemma med mig.........maken vabbar halvdag idag för jag skall ju åka iväg straxt efter ett o göra hemska tentan i juridiken..........huvudet är så tomt just nu........känns som det är fullt av snor bara..............det står helt stilla...........men jag går dit o gör mitt bästa o övar............ute är det grått o dimmigt..........deprimerande faktiskt...........usch jag som skulle bli fin i håret imorgon..........nu får jag boka om den tiden..............hoppas iallfall jag kommer iväg en sväng på kvällen o käka med n..............
nej nu skall jag göra migi ordning......leta fram lagboken o alla tillhörande lagtexter ..penna...leg och kårkvitto.............något måste jag nog oxå ha att knapra på.............en dricka o något mer.....får köpa på vägen...........tjingeling..........

Inga kommentarer: