lördag 17 januari 2009

Morsan fyller år idag............ler

stenungsbaden förra året...va vi festa jag o gubben Jag vill oxå ut o festa.........suck.........idag fyller mamma år och min morbror o massa andra skall gå ut ikväll för en vän till honom spelar på musikens hus..........men jag får stanna hemma.......gubben jobbar dygn på ambulansen.........så jag får va hemma........iallfall så åkte jag o barnen en sväng till backaplan idag o köpte blommor o tårta mm till mamma........sen åt vi på mc donalds.........fick två happy meal gratis om man gick med i ronald macdonald klubben vilket vi gjorde..............sen överaska vi mamma.........hon blev lite paff och jätte jätte glad...........hjälpte henne o ta ner gardiner oxå o putsa hennes fönster.............hon har fått min man till förfogande att i 6 timmar hjälpa henne o städa som present oxå...............hon vill ha hela köket skurat........han är skitduktig på att städa...............och orkar det dessutom..........hon blev skitglad.............en gammal arbetskamrat L fyller år idag oxå..........om du läser detta så grattis o ta det soft..........iallfall så får jag väl se på tvn ikväll o softa............så vaknar jag pigg o alert imorgon................ha en go lördag....

Inga kommentarer: