tisdag 6 januari 2009

Mamma mia....

skopelos där filmen är inspelad på inte helt fel
Är filmen som går het här just nu......barnen gillar den framförallt amanda och just låten mamma mia.......hon är hur go som helst när hon sjunger den..........annars så gick det bra hos psykologen hon skall träffa m för en bedömning av hans utveckling vid två tillfällen i februari blir det nog.....då kan hon kolla på massa saker så vi får se hur det blir............inatt har jag amanda och marcus hostat ikapp...........jag blev sketkass igår em....har så ont i halsen o feber osv............har just druckit....ingefära cilli vitlök o honung i varmt vatten......köpte mig expiritox igår för o se om det kan lindra lite................så plugga.........kommer antagligen köra stort på tentan men får se det som ett övningstillfälle...........imorgon börjar äntligen barnens dagmamma jobba igen efter att ha varit ledig..........får se om de kan gå beror på hostan lite.......jag skulle verkligen behöva morgondagen till plugga...........igår skulle vi har spelat guitar hero jag o danne ...han fick det i julklapp......men det får bli på fredag eller lördag istället.......när man kryat på sig............för då e jag frisk japp..............nu skall jag försöka få dagen att gå e inte alls så pigg.............skulle behöva typ sova 24h i total tystnad efter senaste veckan som gått...........nu skall jag ha en kopp av världens godaste dryck..........KAFFE..................

Inga kommentarer: