torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen 2009

Nyårsafton va lugn o skön men jisses vad det ekar här o låter när det smälls.....usch...mina öron...försökte sova men det var ingen ide innan allt smällande lagt av.........va hemma vid 20 med barnen igår och de somna gott vid 20.30.....marcus vakna av nyårraketerna men inte amanda och det finner jag helt otroligt hon måste sova väldigt djupt.................idag hade gubben jour på ambulansen och vid 8.30 ringde dom o han behövdes i mölndal fram till 22 ikväll.........så jag får trösta mig med att han tjänar hyfsat de timmarna..........då kanske danmarksresan som jag lite smått drömmer om kan bli av i feb mars någon gång............kanske........måste ju spara inför sommaren oxå...........pengar pengar pengar............iallfall så är det ju sol men nog rätt kyligt ute......men jag o barnen skall ta en promenad och handla lite frukt mm........måste komma ut lite varje dag.......men först min andra frukost ....kaffe o macka......tiokaffet så att säga..........sen får vi se vad det nya året har i görningarna.........man vet aldrig............PLUGGA VAD ÄR DET EEEEEEEHHHHHHHH ....imorgon måste jag dock börja ..god fortsättning

Inga kommentarer: