onsdag 7 januari 2009

Mindfullness


eller hur stavas det.........inatt har det hostats o hostats.....hostmedicinen hjälper inget alls på m....så imorgon får vi nog gå till farbror doktorn o få lite bättre saker utskrivna.........så idag är jag hemma med m och danne har sin sista lediga dag på lovet.....själv är jag oxå krasslig..urk...så nu får jag inse att kanske jag inte ens borde gå o försöka göra någon tenta.........men så tänker jag att kan ju gå dit och öva lite då.........motivationen att läsa har helt försvunnit o någon tid kommer det ändå inte finnas........men imorgon skall jag ändå försöka gå på lektionen o få lite miljöombyte om inte annat..........suckar.........danne o m sitter o spelar guitar hero o trummar...så skoj....han är ändå pigg lillkillen men det är la alvedonet.............prata med min vän n idag...vi skall snart ses o det ser jag fram emot...skall övertala henne att vi går o myser på en grekisk resturang för nu har jag snöat in mig igen på att grekland är mitt nästa resmål...........skall jobba i sommar så vi har råd och åka............för mig är grekiska öarna det mest exotiska som finns...........host host........hoppas att alla mina kurskamrater som gjort hemtentan får ett positivt resultat idag...
omtenta.........ja alla skall göra det någon gång......o det är inte hela världen.........ja försöker övertala mig själv nu alltså.............

Inga kommentarer: