måndag 5 januari 2009

kylig måndag....snoriga kids...

Fick läst lite igårkväll.....insåg hur sjukt mkt det är........men jag hann igenom avtal och köplagarna........satsar på hyra..familjen o barn idag.......sen är det bara att ploga igenom så mycket som jag hinner tills tentan.............barnen fick vara hemma idag så idag blir det så svårt o hinna göra något.........kanske mamsen kan passa några timmar innan vi skall till psykologen idag kl 15 ang marcus...........känns väl okej...får se om hon är.....bra.........det återstår att se.........sonen har hostat på mig en hel del inatt och jag känner mig själv hängig o krasslig.........bara man inte blir knall fall lagom till tentan.........barnen är totalt helt stissiga här.........lyssnar inte på något.......nu har jag varit hemma med dom sen förra onsdagen o nu behöver jag en liten paus ..måtte de va friska på onsdag så jag kan plugga lite.............suck.........gnällhörnan

Inga kommentarer: