fredag 9 januari 2009

fredag...


Gran canaria dec 08 ..då var det snart en månad sedan man va iväg....tiden går fort men det känns som det var jättelängesedan vi va borta o dessutom känns det som om vi behöver vila igen.........lustigt...........har ju varit ledig nu skitmkt............stressen som jag har inom mig är hemsk...........min drivkraft är hemskt låg men samtidigt vill jag så gärna fixa denna tenta skit...var iväg idag o gick igenom tentan............okej...erkänner..........hade kanske kunnat få ihop 10p max ....så det ser mörkt ut just nu............mirakel kan man ju försöka be om men denna lärare ställer oerhört kniviga frågor o letar upp sånt där svårt o fråga om..............barns bästa ...hmm okej det är la självklart men hade aldrig fattat att det var det jag skulle svarat............tolka frågorna fel o det känns ju lagom jobbigt............men okej.....kan ju alltid gå om kursen.............skall bli kul med nya kurser nu o sen lite praktik.........får försöka se det positiva............maken jobbar i helgen och just idag jobbar han kväll...............
det får gå................åt iallfall en god malaysia lunch o hitta mig ett fint linne på åhlens....
dags o hämta hem kidsen snart..............skall se om inte jag o sonen kan köra lite guitar hero sen ikväll.................beror lite på det..............trevlig helg...........

Inga kommentarer: