måndag 12 januari 2009

Ögoninflammation.....


Då va det måndag....i lördags natt började ögat mitt skava....jag trodde jag hade fått ett hårstrå som lagt sig under ögonlocket............sköljde och sköljde...icke.....så himla irriterande faktiskt...........vakna igår med geggigt öga........fick öppna det med fingrarna.........idag är det bara lite irriterat...........har inte läst ett skit i helgen..............idag tog jag en välbehövlig sovmorgon.........tack vare n sov jag bara till 10.25 annars hade jag nog sovit tills nu ...skall nu göra ett försök att titta lite i mina anteckningar.............kanske något litet fastnar o har jag tur är det rätt saker..............hade tur förra gången så nu kanske det behövs lite skicklighet oxå........den saknar jag..............längtar till våren............finns det något vackrare än körsbärsträd som blommar........okej det finns mkt som e vackert...........ute är det inte så kul idag iallfall..........grått...........skall ta o göra mig världen godaste dryck nu,,,,,,,kaffe......kanske jag vaknar till....................får se hur länge ögat fixar att sitta..........skall försöka en timme iallfall..................skall bli kul iallafall o börja lite nya kurser men lite jobbigt o då liksom ha tre kurser att focuesera på.................hoppas de är kul bara..............nej nu måste jag ha lite kaffe ...............gäsp........

Inga kommentarer: