tisdag 4 augusti 2009

Shantaram

boken jag läst i sommar heter så.....väldigt speciell.....har bara trehundra sidor kvar nu.........den är på nästan...1000.............den får mig att fundera ........är det så där borta i bombay...verkar så långt borta men ändå så nära............livet han levde va en saga.........en på gott och ont.............att en människa kan uthärda så mycket..............facineras av det......är kanske på rätt väg.......har alltid varit intresserad av människor o öden.............läser gärna böcker som baseras på verklighet.............fantasi behöver jag mer av............barnslighet...........men.........jag är nog inte så särskilt barnslig.............realist...................osv.........men boken har fängslat mig......vill åka dit till bombay................resa är så kul.........intressant.............människor är det .........öden....historier....var och ens värld...världsbild................alla har vi en egen..........o den är sann för oss......................

Inga kommentarer: