söndag 30 augusti 2009

skolstart och nystart......igen

japp då gör vi ett nytt försök att få lite ordning på kalori intag.....viktväktarna igen...såklart...är ju månadsmedlem............så dags o räkna points igen för glatta livet............ställde mig på vågen och har gått upp massa igen.......vill absolut inte gå upp alla kilo jag gått ner men är på god väg ju..........suck ...............hoppas man orkar hålla på nu när man stressar igen med skola o allt........hösten är ju en ganska tung tid och man äter gärna mer än vanligt.........men jag ska göra ett nytt försök att skärpa mig............för jag har en lång resa där att gå.................ner på..............idag är det höst................nu är det höst...........verkligen höst................jag hoppas vi får va friska nu när man börjar skolan igen och alla bakterier som florerar..............måtte vi komma iväg på den efterlängtade resan............skall nog snart boka den..........snart.................men först måste csn pengarna komma ju......................helgen gick bra.............vi fick fixat lite här hemma och röjt.............skönt ändå med en soft helg.............barnen däremot har varit lite högt och lågt................men men............vi satsar på att göra något nästa gång när maken är långledig............en spontan sak får det bli utefter budget läget...............nu skall jag faktiskt röra på mig mot skolan.....................lite pirrigt är det och som vanligt är jag lite osäker på var sappören är men ändå rätt säker..................snurriga jag....................

Inga kommentarer: