onsdag 12 augusti 2009

Hairbar

Idag har jag och mamma verkligen lyxat oss..........hon ville färga sitt hår inför kommande resa till barcelona......jag föreslog att vi skulle gå in och kolla på hairbar på eriksberg då jag sett skyltar nu några ggr när jag varit på konsum där och handlat............så vi åkte dit....men först in en sväng på lindex........mamma köpte en mascara till mig och m och a fick varsina nya jeans och jättefin tröja till...........de skall dom ha när vi åker till helsingborg ............iallafall............vi kom in där och lyckades få tid om 30 min........perfekt........åt varsin ceasarsallad och cappucino...........sen fick vi hjälp av ett proffs............han va helt grymt duktig och visste minsann va han gjorde.............med nyslipad sax och allt............han prata blandat svenska och engelska........han va från new york.......reser mkt o lär ut konsten.............för det var just det det var..konst.............ja jösses va härligt att få sån service............kimo.............han heter så.............fantastiskt bra..........www.hairbar....gå in och titta lite......................iallafall så kosta det mycket men va värt det..............man får vad man betalar för.............tusen tack mamma igen..........imorgon väntar bnk och utredning.................ångest .........japp men men..............idag va en underbar dag.................tacksam

Inga kommentarer: