måndag 10 augusti 2009

viktväktarna...påt igen..........

Då var det dags att ta tag i viktväktarna igen efter fem veckors typ uppehåll...........gick dit idag och vägde oss igen...............nu har jag totalt gått ner 6,4 kg......är fortfarande stor som ett hus men nöjd med framstegen.................mycket nöjd med tanke på vad jag smockat i mig under dessa fem veckor.............kan nog tacka jobbet för det......då man rör sig mer där en tex i skolan.................annars har jag fuskat så mycket så tänk...hade nog gått ner typ tio kilo om jag gått efter vv..........bara på de fem veckorna alltså.......njae kanske inte tio men lätt fem............nu har jag fått två guldstjärnor så då siktar jag in mig på nästa stjärna..............points here we go again.....................

1 kommentar:

Tove. sa...

du är jätteduktig! sommaren kan va lite lurig har jag märkt, viktmässigt!! =) stor eller inte - mindre viktigt, känslan av att må bättre känns bäst =) Kram!