fredag 21 augusti 2009

Mindfullnes

hmm...så stavas det inte men men..skitsamma............skulle kunna kolla upp hur det stavas men orkar jag nej...............iallafall.......alltid är det något man längtar till.........fram i tiden.....sällan lever man i nuet och njuter av dagen............antingen vill man ha varmare...kallare............mer av dittan och mindre av dattan..............men idag..........vi vakna typ sex i morse.......som alltid..............denna dagen känns otroligt lång.............sitter o längtar till ..............nästa helg........för då är vi lediga och skall åka bort.................sen sitter jag o kollar på resor................hoppas hoppas man kommer iväg.......men så................längtar jag till skolan men samtidigt njuter jag av o vara ledig............för det var inte så kul o jobba hela sommaren o då speciellt när maken va ledig .............känner att jag inte fått någon semester där man lapat sol och njutit av ett salt bad.......kanske inte många som har men ändå..................så nu hoppas jag på en vecka................grekland och santorini är det som lockar mest....................men så är det ju det här med influensan och sånt.........alla skall va friska osv..................när skolorna börjar tror jag det kommer bli värsta epidemin........för den finns redan här och snart har den spridit sig..........måtte det gå bra.............ängslig faktiskt..........
barnen leker rolllekar................usch är det så man låter.........suck............varför har jag så svårt att sluta svära............jag kommer aldrig kunna sluta svära.................jobbigt..............shit pommes frites................i ugnen......lasangette..............lite tråkigt att maken jobbar hela helgen är det...............................dagarna blir såååååå långa............när man börjar dem kl 6......måste ta och lära mig att ladda in bilder nu när jag kan ta på nya telefonen.................skall be maken visa mig hur man gör imorgon.............nu skall jag längta vidare................föresten.......trygghet...........var hittar man den...??????????????.........hisingen är ju värsta oroliga området.........har redan tröttnat............jag vill ge mina barn trygghet.............HUR VAR??????????????? inte va det olsfors iallafall............kanske man borde byta namn till...........where is my home istället??!!!!!

Inga kommentarer: