måndag 31 augusti 2009

MIn tur faktiskt

min tur...med det menar jag att det är min tur....att ha lite tur och att få komma iväg framför allt...........det där med o åka brukar ibland inte bli av........för jag..maken..barnen eller barnvakten blir sjuka............eller typ..... alla på en gång eller...nåt..............en sak är säker.............jag är rädd................för svininfluensan.........alla artiklar jag läst har fått mig att bli det ..............rädd.............får nästan ångest ju..!!!!.........inbillar mig att man ska dö o sånt skit.............jo dö skall man men ...näeee inte av den .!!!!!!!!!!!!!.........(.influensan alltså.).............nej vill faktiskt va med ett tag till..........BRA TAG.............mm...dagens kurs va lite.............ja vet inte ...första halvan va hemsk....statistik... som dessutom va sådär irrelevant............vadå visa siffror från 2003 ?????i fråga om antalet flyktingar i Sweden.......hmm.........2009 e det la nu ???va..........sju år.......menar sju år.....kanske inte är så mycket mer inte...........vet jag inte ..............norrlings språk.........men ändå
nej....kanske jag inte är nöjd med kursvalet.................men samtidigt så........jo det blir bra............andra delen va mycket mer intressant.............det som reta mig mest idag är att hon som är föreläsare..................HON HAR MYCKET ATT BERÄTTA MEN HAR INTE DEN FÖRMÅGAN.............men .men men........hon fick till det några ggr ändå............så hon har mycket o säga................bara man orkar lyssna.......................tre sorters migrationspolitik har jag lärt mig idag.....................mångfald...............assimilation och............segeragiton........kan ej stava orkar ej kolla hur det ska stavas heller.........ser fram emot den postkolionala terorin..............kan redan nu säga att den köper jag............................

Inga kommentarer: