tisdag 1 september 2009

TUR

är något man inte alltid har eller sällan eller bara någon gång eller så.......skulle kunna tänka mig en gnutta sådan nu framöver så man kommer igång med kursen och vardagsflyt...........det är tungt så här i början............vakna tidigt och vara pigg och alert.........känner vardagsstressen som kom som en stormvind...............härligt med sol som igår o jag sov tre timmar...............fick läst lite på kvällen men är lite omotiverad............peppar mig själv så gott jag kan.................TUR BEHÖVER JAG NU OCH BER HELA UNIVERSUM OM DET..............behöver inte vinna på lotto o sånt men lite flyt skulle inte skada................det jag mest ber om av allt är att vi får vara friska......................har bokat en resa och vill så gärna komma iväg på den.................please.......................vi får se......................jag hoppas och ber om det.........TACK

Inga kommentarer: