måndag 7 september 2009

avtrubbad eller nåt

känner mig helt sån....avtrubbad...från all stress..........helt klart någon slags försvarsmekanism...........har för mycket måsten och är typ coooooll.........åker vi så åker vi.........flertalet saker har hänt...........igår så trodde jag nästan sonen kapade tummen i bildörren men det gick bra..............sen så.....idag.........maken har haft det jobbigt med ögat i några dagar...................okej ..............herpes har ju de flesta i läppen men han har det i ögat....................sprängde typ kostnadskyddet i ett svep......men hallå eller.......kan man ta det på konto...japp tur..................suck suck...............tur igen...........två sorters salvor o en sjuhimmelens tabletter....................SKOJAR DU MED MIG ELLER...........VA MIN REAKTION.......BLEV JU TVUNGEN O LÄMNA FÖRELÄSNINGE MITT I TRÅKIG FÖRELÄSNING............okej om jag hade varit socionom.......jobbat på m i åtta år..........inte tio.....så hade jag förhoppningsvis velat säga vissa saker till studerande sådana..............men ............GÄSPAR.har för första gången i mitt liv fått panik i en föreläsningssal.......KOM O TA MIG LÅNGT HÄRIFRÅN...................jag drog......skämdes som en hund........sorry......men jag stod inte ut................lider forfarande men va faktiskt tvungen.................och...............hmmm...............är skitbesviken på kursen.........tycker inte alls den är så särskilt givande............eller så vad det .......avtrubbningen...............kanske.....i allfall......skall göra mitt yttersta imorgon........intervju..............går in med krut och hoppas på en givande dag imorgon...................sen så är det ba tre dagar te avresa..............kanske..................

Inga kommentarer: