fredag 4 september 2009

fredag...

äntligen fredag.....har verkligen varit segt o komma igång med plugget igen........men helt okej......tycker ju det är rätt kul med o läsa även om det stundtals är stressigt........intevju är inbokat så då känner jag mig lite mer tillfreds...............tema är bestämt och nu hoppas jag vi får skrivit massa på grupptentan på måndag........nästa vecka blir väldigt hektiskt.......så jag tänker lägga skolan åt sidan fredag och lördag.........på söndag slänger jag ut familjen eller så drar jag iväg någonstans och läser...............för jag måste läsa och skriva lite.................men först helg.............om en stund blir det dags o börja med middagen............tortilla till äldsta sonens förtjustning.....sitter här med jultidningstidningen............självklart får jag bidra men det blir nog bara en almanacka...............han får hoppas på att morfar beställer mycket som han brukar.....nu tänker jag knäcka en öl och en ölkorv för att sen börja med maten...........trevlig helg

Inga kommentarer: