måndag 28 september 2009

studiedag

Idag har barnens dagmamma studiedag .......vilket innebär att man är hemma och myser med barnen idag...........just nu är dom helt tossiga och vilda............om en stund ska vi äta lite lunch........vi var nyss upp till affären och postade ett viktigt stort kuvärt.........tentan......jag är inte helt nöjd med den men orkar inte inte en sekund till o engagera mig i den.........så det får gå som det går.......laddar om inför nästa kurs som börjar på torsdag............så jag har tisdag och onsdag ledigt............skall förstårs ta mig till ett bibliotek och lämna tillbaka böcker samt låna nya till den nya kursen som är rätt omfattande................fattar inte hur fort tiden går........när den är slut är det ju dags för praktik....(nervöst)... vill så gärna få in en fot någonstans så man har ett sommar jobb............skulle var skönt o göra något annat nästa sommar............för nog är det så att man redan måste tänka på sommaren och pengar.......pengar pengar..............är allt man har ont om................i em skall jag o mamma åka ochhandla........eller jag är väl mest chaufför......men det brukar ju vara lönsamt.............men det är ju inte något jag skall ta för givet dock.............känner mig forfarande trött och tung i huvudet...........fattar inte varför...............jättetungt o komma igång och få något gjort..................jag och maken slutar på viktväktarna..........det funkar inte för oss.......inte just nu iallfall.....de sjuhundra får vi lägga på annat.................han tränar ju oxå så det är meningslöst då han ju går upp i muskler.........för egen del så känner jag att jag inte orkar räkna points.................ett misslyckande......ja kanske..........men men.....inte sagt att jag inte skall försöka tänka på vad jag äter.........dock inte genom att räkna points.................nej får komma igån o röra mig mer när jag piggnat till och kommit ur mitt tillfälliga vakuum........skulle behöva städa men jag orkar inte........kanske en annan dag..............saknar min darlings storstädning........han städar så fint men förstår att han inte heller orkar........så det får fortsätta se bedrövligt ut..............men jag ska tvätta lite och försöka rensa bort lite kläder ur två garderober iallfall.............massa kläder som är för små...............barnen behöver åter massa kläder.....dyrt dyrt...............men men............själv har jag inte ett enda par byxor knappt..........så jagmåste ha mig ett par nya...............snarast..............nu skall jag tjecka barnen o sen börja rensa lite ................................det är ett evighetsprojekt livets husgöromål.........

Inga kommentarer: