måndag 21 september 2009

vardag

då va man hemma igen...ja sen i fredags.....härlig vecka på kreta....sol..bad...massa mat och dryck.......lata dagar i solstolen...fick nästan trycksår ju..........lyckades ta mig igenom en bok ..studentlitteratur..............nu sitter jag här....ute är det skitväder........jag är aptrött.......sovit bara................13 timmar............ändå helt dong i skallen........tentan.......vad skall man säga............jag känner mig skitstressad............hinner inte skriva idag......inte imorgon.......inte på måndag..............så jag får prestera på kort tid.............men det får gå..............inte konstigt man älskar semester............totalt obekymrat och stressfritt liv mot en stressig vardag med tvätt...städ...plugg...för lite sömn.....matinköp och matlagning som gärna skall vara både billig nyttig och snabblagad.......................klagomuren here i come...............det bästa med semestern är ju att man är................hemma längtar man bara till något annat........mindre stressigt och mindre jobbigt.............idag har vi miniopposition.............känner mig lite stressad och hoppas det skall gå bra....................sen så imorgon väntar ju då bnk med m................igår hämta jag hem mamma och sonen som varit i barcelona och tittat på barca...............sonen va lyrisk och iklädd barca tröja till skolan idag.......................fyllde år oxå gjorde man när vi var iväg............mamma gav mig en fräck ring och sonen belgisk choklad...........små fina praliner i en ask..........köpta på bryssels airport...............så fint..........dem skall jag njuta av en och en i höstmörkret................nu vill jag shoppa höstkläder..................färga håret och fixa nya glasögon............men kan nog glömma allt................för nästa månad kommer en elräkning på si så där..................ja va blir 1500 gånger sexmånader................där hamnar vi........................vill bara krypa ner under täcket igen...........................o stanna till nästa vår eller nåt.................tjoho.............

Inga kommentarer: