söndag 27 september 2009

koma

känns som jag har hamnat i koma.......la mig vid sju igår kväll.......gick upp typ nyss närmare halv tio...............ändå lika trött................tittar ut och ser hur grått det är..............igår va vi lite duktiga iallfall och drog iväg till ikea och köpte en ny säng till sonen samt en ny bilstol till amanda.................sen köpte vi en stor presenning som vi la övera alla utemöblerna..............så nu har man liksom föreberett sig för höst och vinter..............börjar väl bli klar med tentan........skall se till o posta den imorgon.........måste kopiera lite kårkvitto osv............imorgon är det studiedag så då är barnen hemma med mig..........får se vad vi hittar på då....................här skulle verkligen behöva städas o rensas ...............men jag är totalt trött och orkeslös....................kanske man håller på att bli sjuk.............hoppas inte................längtar tillbaka till det obekymrade livet på kreta.................men men...............skulle vilja träffa lite vänner nu och göra lite skojiga saker så man orkar med vardagen.......................vi får väl se vad man kan göra på den fronten.............pengar pengar....................barnen lyssnar på saga med pappa............det går hyfsat..............nej usch känns som bara måsten väntar just nu..............jaja..............viktväktarna.........får se om vi tar oss dit imorgon............känns så tungt och omotiverat just nu ............räkna hit och dit.................man blir så himla begränsad och måste räkna..................o det är inte alls vad jag orkar just nu....................om någon lagade maten och gav mig den färdig så hade det varit lättare...................faktiskt..............jaja....suck.......nej klagomuren får stänga ner för dagen................tjingeling

Inga kommentarer: