onsdag 30 september 2009

nästa rond

då börjar nästa kurs imorgon..dock kanske jag missar den då lilla pöjken är febrig....han har ont i sina ben och vi vet inte om det är växtvärk eller annan värk........suck....vi får se hur natten o morgonen blir..........blir nog jag som blir hemma så får jag gå på fredag istället då maken är ledig.............idag har jag varit på kappahl och shoppat lite.......m fick ett regnställ med varmt o gött fleece inuti.......o jag köpte mig ett par jeans för jag äger just nu ett par byxor.......måste ju ha ett par o byta med ................sen så köpte jag även lite andra byxor till barnen då de hade 25 procent på byxor...................1400 kr pust väck........sen blev det mat på coop för en tusing............hade varit bäst o va hemma så hade jag inte varit 2400 fattigare.........nej 2600 blev lite annat gött från bolaget oxå............jösses.......jaja.......funderar på hur man skall få ihop saker o ting med denna kurs med böcker........har bokat typ 12 böcker o de kommer dimpa ner lite då och då..........hoppas man får ut mycket av att gå på föreläsningarna..............kollade studiehandledningen idag och den var maffig.......orka inte ens försöka sätt mig in i den...............de e mycket nu................maken jobbar kväll......barnen sover så sött.........om en liten stund idol.........ett favoritprogram som jag inte kommer missa................kollar även på samantha som är innan o det är rätt sköj........så jag drar dit nu......till tvn...............på söndag ska jag och mamma gå och provträna på ett ställe......hoppas det är något som lockar så man kan komma igång o röra på fläsket................för det håller inte att gå med så mycket skit i övervikt............jag måste gå ner.................måste..........men nu skall jag sätt mig i soffan och se på tv................imorgon är det 1 oktober................tiden går fort.............

Inga kommentarer: