söndag 4 oktober 2009

Intrim

där har jag och mamma varit idag på info träff och prova på träning....vi tänker inte gå med i själva kostpogrammet för ingen av oss gillar soppor o sånt........men träna skall vi försöka börja göra tillsammans ett par gånger i veckan dock.............vi fick ett prova på kort som gäller nästa vecka så vi har preliminär bokat onsdag och söndag................imorgon ska jag träffa en god vän och gå ut och äta................har inte setts sen innan sommaren och det är skandal...............skall bli så kul................saknar henne...............känner mig rätt mör efter träningen..............har jobbat på i lagom takt..................det är stationsträning på tid.............30sek på varje grej.........tre varv totalt 30 min...........man blir helsvettig och det är lagom lång tid och lagom jobbigt............kombinera detta med att gå mycket så kommer jag garanterat att lyckas gå ner i vikt....................visserligen hade man kunna gått hela programmet men det är på tok för dyrt..................men känner jag att jag inte lyckas framöver så står ju dörrarna öppna för det oxå..................huvudsaken är att jag inte gör inget.....................skall verkligen börja titta på vv menyer igen och försöka tänka på det jag vet om vad jag bör ändra på i min mat............vissa saker har jag stått fasst vid och inte gått tebax till men jösses vad det tar tid att förändra ett invant beteende...........................mamma är verkligen toppen som ställer upp ...det blir nog hon som betalar vår träning.............o igår var vi på frölunda torg och hon köpte en jacka till sonen...mössa osv.......till de små köpte hon stövlar och vantar......................tur man har henne.............tack vare det kunde jag unna mig ett snyggt nyckelskåp till hallen samt lite krokar till barnen att hänga jackorna på..............och en härlig duk på indiska.........................skulle vilja kunna ha storlek typ 48 för då kan man hitta så mycket mer kläder.......................men för att få den storleken måste jag nog gå ner sådär 15 kg....................det är mycket det.................men men......vi tar dem ett i taget...................har 50 procents fett i kroppen.........urk så nu är det bara o börja på allvar faktiskt..................får se om jag kan hitta något som inte är så onyttigt imorgon då................behöver ju inte ta pommes o bearniesås tex..........................nej over and out...........barnen skall i säng om ett par timmar och sen måste jag läsa.............har inte läst en enda rad och nu är det dags o sitta lite varje dag.................känner mina muskler för en gångs skull.................aoj

Inga kommentarer: