onsdag 21 oktober 2009

gött e det

att bli godkänd är alltid lika skönt....skulle ha väldigt svårt att motivera om mig nu och plugga förra kursen.............så det var riktigt nice och bli godkänd på tentan............hade seminarium idag och.......va lite jobbigt men nöjd så här nu när jag tänker på att det ändå kändes okej..........gillar inte att inte veta exakt vad JAG SKALL SÄGA......men det löste sig bra utifrån just att man inte var så förberedd på den biten.........men jag vill nog veta bättre nästa gång........tror jag..........iallfall så har det varit en bra dag..................i skolan...........är nu helt slut..........hade ju lite trevligt igår med klassen.........blev en och annan öl och lite mat............va hemma vid 23 och nu känner jag mig riktigt trött...............kanske så trött att jag lägger mig..............känner att jag borde läsa men hur mycket skulle fastna ? Nej börjar på ny bok imorgon och har som mål att läsa ut den innan söndag,.......mellan makt och hjälp får det nog bli.............intensivt intensivt men roligt ........imorgon väntar en heldag med föreläsningar och individuellt samtal inför praktiken...........känner mig nöjd med mitt val och tror jag kan motivera rätt bra varför jag valt just detta område....................annars går jag nog lite på sparlåga och tar en dag i taget med det mesta................hoppas på en mysig helg med familjen med simning på lördag..............nej nu får jag nog krypa ner under en filt och kika lite på tvn.........................

Inga kommentarer: