fredag 30 oktober 2009

Pyssel

tänkte att idag när jag och barnen är hemma skall jag pyssla lite med dem....så jag gick in på nätet och googla lite på halloween pyssel..........hitta några teckningar man kunde rita....alltså fylla i.........pumpa motiv och häxmotiv........försökte hitta spindlar och sånt att klippa ut och sen måla men hitta inga..............blåste upp lite läskiga ballonger............o så tatuera vi oss här på låtsas........men m ville inte........han vill inte så mycket tyvärr.........men a är alltid pigg på att testa saker..............men det blir lite tråkigt när m inte vill vara med............jag blir lite besviken........men han måla lite iallfall men det var inte så mycket...................men han pysslar med sitt............gillar och baka...........med låtsas deg alltså.................d kom idag..............så han fick städa sitt rum för det va inte gjort på länge..............han stöna när han hitta allt damm...........han va nog lite chockad över dammet..........hehe..........så jag har oxå städat ..tvättat..............skurat golv...dammsugit............bytt kuddöverdrag........lagat lunch...diskat två ggr..........städat två badrum............lyssnar på glad musik samtidigt så går det lättare................nu ska jag slappa till maken kommer...............sen skall det göras lite tortilla till kvällen.......................får se om jag skickar gubben och handla en pumpa att göra lykta av inför kvällen..............skulle kanske prova o rosta pumpakärnor............får leta efter recept hur man gör då.............internet är bra på det sättet ju...........................ha nu alla en härlig halloween helg och rå om varandra................

1 kommentar:

Tove. sa...

Hoppas pumpakärnorna blev bra! :)