torsdag 8 oktober 2009

SNÖFLINGAN

en dikt av mig när jag var mycket ung.......max 10 år va jag när jag skrev denna dikt....mamma har den på papper..................



JAG ÄR UTE OCH GÅR...EN SNÖFLINGA JAG FÅR......DEN GLÄNSER SOM SILVER I MIN HAND.......JAG VILL SÅ GÄRNA HÅLLA DEN I MIN FAMN.......DEN BÖRJAR SAKTA SAKTA SMÄLTA UR MIN HAND.....DET VAR SÅ DEN FÖRSVANN.......

tycker den är rätt fin och rätt bra skriven av mig (för många många år sedan..)

alla har vi talanger...............några sa till mig idag....du sa inte det.....men jag kanske har lite talang där........på att fantisera och att skriva...............vill hitta tebax till den tjejen......för hon finns där...............hon vann ett pris förra året.....................
hjälpte sonen med o vinna biljtetter till frölunda

jag sa...skriv så här.......................för o vinna biljetter till frölunda matchen
" jag räknar med biljetter kallt...........frölunda är mitt allt..".......japp han vann två biljetter............så .......jag kan om jag vill........därför säger jag till mig själv......DU KAN

Inga kommentarer: