fredag 16 oktober 2009

Utveckling

denna utbildning är samma sak som att fejsa ditt inre för att kunna bemöta andra människor i framtiden där du bör veta dina egna värderingar och moraler. Jag tycker det är oerhört spännande men också finns en rädsla ............för det okända...............jag börjar se sammanhang i livet som jag inte tidigare kunnat se, mönster i familjeledet, äntligen börjar jag förstå hur jag blivit den jag är, och framförallt ser jag fram emot att fortsätta denna spännande resa...............den är nog det jobbigaste jag gjort hittills..i utbildningen............vi har en grupp i skolan som vi kommer jobba mycket med i kursen, är så tacksam för den grupp jag hamnat i. Det känns toppen och jag ser fram emot att jobba vidare..........tycker det går upp o ner saker i livet och vissa dagar är tunga...........just nu är barnen jätteförkylda vilket är stressande........ingen får vara sjuk känns det som................men det är ju inget man kan påverka.....................jag kommer iallfall göra mitt yttersta i denna kurs för fortsatt utveckling.............den är så spännande och intressant..................bästa hittills i utbildningen....så vad heter kursen då...jo handlingsstrategier och etiken i socialt arbete.................EN RIKTIG UTMANING......!!!!!!!

Inga kommentarer: