torsdag 8 oktober 2009

Bröllopsdag

Idag firar vi vår femte bröllopsdag............har spenderat halva dagen i skolan........praktik info och lite annat...............skittrist föreläsning i ämnet social omsorg som jag känner att jag faktiskt behärskar med hjälp av lite studentlitteratur.................så jag drog helt enkelt hem............hemma trött och sliten..........på bordet står tio vackra röda rosor o en liten lapp............fick leta vidare och hitta ett jättefint kort....................sen vidare och hitta en stor kartong med choklad...............................för att sedan hitta ett presentkort på en timmes lyxig fotvård..............gud så nice.........hade jag inte väntat mig..........får klura ut något till maken.............som just nu är iväg och köper pizza...............sen skall jag iväg på utvecklingssamtal med d.................hade hellre varit hemma och myst.................men men.....................får se vad helgen har att bjuda på.................vi tar den som den kommer......................känner mig lite småhängig ochfrusen ......så igår sov jag halva dagen och läste halva dagen...............
nu skall jag äta pizza snart........ciao ciao utan lök...............gött

Inga kommentarer: