söndag 4 oktober 2009

ont det gör ont

nä nu gjorde jag så där dumt igen skrev och sen glömde jag spara urk..........jo idag som sagt så har man lite ont överallt...............tror inte det är träningsvärk så mycket utan nog lite att jag tränar fel.......även om hon visar mig hur man gör så är det faktiskt inte lätt och köra station och hinna stå perfekt ......rösten byt station kommmer ju innan man hunnit att börja juuuuuuu men detta är väl något man kommer in i antar jag...............några av stationerna är det extra viktigt o tänka på hur svanken är så man inte tar i med den istället för den muskel man bör ta i med ju.................så det blir att testa igen på onsdag kväll..............idag väntar skolan o sen hem o göra lite smått o gott o sen iväg o träffa n och äta ute............det ser jag defenitivt fram emot.............vi har inte setts sen innan sommaren och det får banne mig inte bli så sällan .............man saknar sina vänner men hinner inte alltid ses ju med så mycket som skall göras hit och dit.........men vänner är något man bara måste prioritera och vi har båda sagt att det är tråkigt men vi vet ju att i perioder så är livet upp o ner o man hinner inte.............kontakten håller man ju ändå vi mail och telefon................synd att jag lyckades missa och spara det första jag skrev för jag var mer taggad o skriva då..........nu blev jag trött och vill hoppa in i duschen..........iallfall så är det helt klart nu dags o plocka fram den tjocka jackan och tvätta den.....särskilt då dragkedjan lyckats gå sönder på vår höst jackan...............men o andra sidan....kan lika bra slänga den för till våren är det på tok för stor hehe............o då blir det kanske roligt o få en ny i tja........en storlek mindre eller vem vet kanske två..................målet kan ju va något åt det hållet..................iallfall.........................................vill så gärna kunna handla andra kläder på kappahl än XLNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nej nu skall jag gå mot duschen och fixa till mig..............tiden tickar på här

1 kommentar:

Tove. sa...

jag tycker du är grym som har börjat träna! kör på!!!