tisdag 8 september 2009

090909

det är dagens datum det.......om en stund bär det iväg till skola och postkolional teori.......jag har drömt tre mardrömmar inatt alla totalt olika men totalt kaosiga.............så det betyder nog att man är lite i ofas.............maken är i tjällmo då han skjutsa upp kidsen igår..............ofta när han inte är hemma så drömmer jag mardrömmar..............den första var jag jättsjuk i och hade blodförgifning i armen men kom inte iväg till läkaren............den andra var jag i tjällmo o blev totalt utskälld..............den tredje satte jag mig på fel buss och hamna någonstans där jag inte kände igen mig och alla va konstiga runt mig och kunde inte säga hur jag skulle ta mig därifrån...........skitläskiga alla tre.....................kanske därför jag vakna o kände mig lite febrig nästan...................nu har jag ätit gröt och skall hoppa in i duschen..................kändes kanon med intervjun igår och idag skall jag verkligen antstränga mig och skriva ner massa tankar jag har.........o knyta an till litteraturen...........tyckte vi fick jättebra underlag det är bara tiden som känns stressad.................men efter vi lyssnat igenom den inspelade intervjun 45 min.....så hade vi båda samma tankar och ideer............sen gick jag och shoppa lite...........åhlens va först ut.........hitta en tröja för 75 som kostat 400 .....ett linne för 50 som kostat 129.....två par tajts....och ett par flipp flopp för 30 som kostat 69..............nöjd.....det jag saknar är en fin tunika med kort ärm men hinner nog inte hitta någon...........imorgon em skall vi till frölunda torg och växla lite pengar o kollla lite i affärer................men desförinnan har jag massa plugg att utföra...........................semester.....snart....

Inga kommentarer: