onsdag 23 september 2009

Rödvin och belgisk chocklad

vad vore livet utan dessa? okej chokladen behöver inte vara just belgisk men just nu är den det! smakar ljuvligt i höststormen..............har inte börjar på tentan men har skrivit två sidor idag om vad svenskhet.......är.......det gick sådär och jag är förvånad om jag kommer igenom med dessa rader...............men jag får finlira mer på det när jag gjort tentan..............som för övrigt känns riktigt tung denna gången då man missat oerhört mycket av kursen...........men jag skall göra så gött jag kan och kämpa på nu fram till onsdag...............har redan kollat in nästa kurs och den verkar maffig men ändå rolig................men först tentavecka..............imorgon måste jag prestera......första frågan måste blir klar innan jag kryper ner har jag bestämt.................får sitta hela helgen o skriva om jag skall hinna................det värsta är att komma in i skrivandet............man kommer ifrån det mellan varven .............skönt iallfall att minioppositionen gick bra igår.............gött............har haft två redovisningar typ..som inte gått så bra innan så nu känndes det skönt när det vänder.................ikväll blir det idol.......men först middag och kvällsrutiner med kidsen...............bnk idag gick bra och nu väntar bara svaret i nov månad..................hoppas det leder till något positivt för framtiden för m s del................nu längtar jag efter att komma ur min trötthet och känna lite kraft igen..................men det får la ta den tid det tar antar jag.................att ha semester ger ibland motsatt effekt..............man får det så gött att vardagen blir totalt stressig och jobbig...................men snart är man väl inne i det igen........................

1 kommentar:

Tove. sa...

du fixar tentan, e helt säker :) och skönt att ni hade det bra på semestern!! då orkar man med verkligheten även om den ibland blir lite väl påtaglig :) kramkram.