torsdag 10 september 2009

Avresa Kreta

Idag åker vi........men inte än på några timmar........vakna som vanligt tidigt ....har en klocka...sonens....sex ungefär...............va uppe före sju..........har lite o göra så det känns skönt o slippa stressa................jag är flygrädd...........så jag har en hel del ångest..........men jag vägrar att sluta resa för det..............skulle vara trist om man sluta göra det men älskar här i livet..............kreta ligger rätt långt borta................men man är där på less than four hours............har just beställt lite gott till hemresan.............presenter till farmor och farfar och godis till barnen...........alves obligatoriska whisky.........lena får baileys mint och barnen får varsin bag med godis.......................men först.........en vecka med förhoppningsvis god mat och dryck...............igår var det helt otroligt stressigt men vi hann färdigt med arbetena.............det hade aldrig gått utan vissas stöd och aktivt jobbande.................tusen miljoner tack för det..............så nu kan jag faktiskt koppla av..........resa iväg utan o ha massa plugg.........men skall se om hannas bok om etnicitet kommer idag.........en lagom tjock bok att begrunda under ett parasoll med en ouzo..........jag säger jamas..................

1 kommentar:

Linda! sa...

Ta hand om er och njut och mys så mkt ni bara kan.
Jag är åxå lite flygrädd, men jag klarade Thailand då klarar man allt känns det som :-)

Hoppas ni får en underbar semester.
Kramar