måndag 24 augusti 2009

sista veckan

sen börjar man skolan igen........skall försöka njuta lite.............idag skall jag inte göra så mycket mer än laga mat och de vanliga ...............men imorgon är vi lediga och barnen skall till frissan och jag skall fixa ögonbrynen...........på onsdag väntar bnk och tänkte även hinna till bibban o kolla efter böcker inför skolstarten............på torsdag..................då skall det femkampas på liseberg.............behöver faktiskt något nytt tills dess.....................fredag morgon bnk sen bär det iväg till helsingborg över helgen.....................så det händer lite kul denna veckan............hoppas bara alla är friska................vi känner oss alla lite rossliga i halsen................viktväktarna har fått vänta och nu kännar jag mig trött på det och kan inte förmå mig att skriva ner pointsen............vet inte varför...............bara orkar inte..............men jag skall verkligen försöka tänka på vad jag stoppar i mig................skall bara äta sånt från jorden eller sånt som har en mor................hehe kollade på doktors programm nu på morgonen.......där de tala om biokemi och om allt skit som allt innehåller......................inte klokt egentligen vad man äter.........................man blir galen om man tänker på vad saker innehåller................men man kan ju minska de produkterna avsevärt...........................det tänker iallafall jag försöka............men sån mat är så dyr...................ren mat ..................iallfall vissa sorter.....................idag är jag trött......kanske för jag äter så fel............rör mig för lite...............sov sååååååååå dåligt inatt.............kliade i halsen..............vakna hela tiden av olika jobbiga drömmar.................imorgon skall jag hämta mamma och r vid flyget.......................skönt att mamma kommer hem................
thats it for today.

1 kommentar:

Tove. sa...

Hoppas ni får det jättebra i Hbg! Fast vi ses på 5-kampen först =) Vikten kan ju va både lättare å svårare att hålla nu på sommaren, tydligen :/ Men jag har gått med i en sida som heter netdoktor.se/overvikt - där man kan gå med i deras program. Jag vet inte om det är nåt för dig egentligen eftersom du går på VV och kanske inte orkar ta hur mycket tid som helst på nätet. Men för mig har det iaf varit (på 10 dars medlemsskap) en ganska bra pepp! kram