fredag 28 augusti 2009

Besvikelser

Idag är jag skitbesviken............förbannat idiotiskt irriterat sådan............som jag sett fram emot denna helgen..............boka för flera månader sedan...............maken tog ledigt idag............familjen skulle åka till Helsingborg och bo på hotell och mysa i två nätter..........det skulle bli vår semester i år...........................så igår kväll...........m fick feber...hög sådan............feber hela natten................dvs avbokad resa........................till råga på allt måste man ha sjukintyg så vårdcentralen..........där är m och d just nu..............amanda sjunger i badet...............hon blev besviken oxå................marcus bryr sig inte så mycket att vi inte kom iväg...............själv är jag så himla nego idag.............vädret suger................det ser ut som f..n igen här hemma.......städar hela dagarna men ändå är det aldrig ordning........................det är så det är men jag hatar stökigt..............kommer alltid gilla ordning.............får har jag ordning omkring mig minskar kaoset i huvudet något.................................så.......det blir väl och hänga tvätt o plocka tvätt o sånt skit idag...............hade behövt det där miljöombytet.........................okej jag vet att man har det bra................men så känner inte jag just idag...här och nu.........................hade iallfall en kul kväll igår med klasskompisar................femkamp och massa öl..................åkte hem dock efter då jag blev så besviken.....................idag är jag lika glad för det.................inte bakis ....tack o lov.............................nej nu skall jag tjura vidare................

Inga kommentarer: