onsdag 26 augusti 2009

bokjakt..

då har jag varit på bokjakt..........fick låna en bok av en fd kollega mm............hon och jag träffades på hennes jobb idag och så gick vi o käka lunch....rödspätta......jag lyckades välja fisk som jag lovat mig själv o göra lite oftare............men stekt rödspätta är kanske inte det nyttigaste men ändå.............gott va det.................dessförinnan var vi på besök fyra på bnk med m............på fredag är det dags igen....................efter jag lunchat så åkte jag till biskopsgårdens bibiliotek och fick reserverat de flesta böckerna som vi skall ha i nya kursen............för jag tänker inte kasta ut massa pengar på litteratur denna terminen............skall även sälja av lite tänkte jag...............
imorgon torsdag väntar femkamp på liseberg med ett helt gäng från skolan........skall bli skitkul..............vädret idag får gärna följa med till imorgon.............sol sol vill vi ha............men måste ta det lite lungt och åka hem i tid för på fredag bär det av till helsinborg på en weekend med familjen.......grand hotell och grand frukostar..................mumma.............helsingör blir det oxå............ser fram emot en mys helg med familjen..............

Inga kommentarer: