måndag 17 augusti 2009

räls ,hormoner och finnar

japp.........sonen har ju tagit tillväxthormom sen han var ca 3,5 år.............förra veckan närmare bestämt på fredagen tog han så sin sista spruta.................dagligen i ca 11,5 ..... blir ca............4500 ggr eller nåt...................sen så har han ju haft lite problem med finnar.........ätit lite antibiotika i ca fyra veckor men det funka sådär.....................nu.....idag den 17 aug...fick han sin tandställning nertill................jag var inte med men tänker mig det känns något tag...............om två månader blir det även upptill...............så nu väntar det i två år...............stackarn vad han får stå ut med.............men vi får hoppas att reslutatet är väl värt det.................han blev inte så lång som de hade trott men ändå...............fått många cm tack vare genotropinet.................så man får va nöjd...................forskningen går framåt..............hela tiden.................idag har jag skjutsat mamma och raine till flyget..............dom skall till barcelona i en vecka..........lite avis allt................barnen har äntligen fått gå till sin vanliga dagmamma idag................o det blev kalas då ett av barnen fyllde i juli.................utredningen för m har börjat och på onsdag skall vi träffa pskykologen för första gången...............så man har liksom mycket o tänka på även om man är sk ledig..............skönt är det iallfall.............glömde min tröja på jobbet..............så jag åkte den vägen idag............mmmmm...skönt o slippa det stället ett tag..............bra tag.............det är rätt tufft..........de killar jag jobba med i sommar beundrar oss om stannat där länge.................och jag fattar inte själv hur jag har orkat...................faktiskt............skall bli sköj att börja skolan igen.........men först två veckor ledigt till...........idag har jag kännt mig lite småkrasslig............botas med en whiskypinne.(the)..................o massa lime.................c vitamin.............sovit tre timmar idag på dagen.......jösses va gött det var..............drakkvinnan är utläst och jag har börjat drömma om ett stenhus med havsutsikt på någon grekisk ö..............(det är bokens fel)......................men grekland lockar..............har gjort sen första resan för ca 2o år sedan.............jag va såld..........är såld.......................

Inga kommentarer: