torsdag 30 april 2009

vinborg eller kanske ölborg

tänk när man va ung....då var det ju ett måste och åka in till cortegen.......stavas kanske inte så men .........nu...skulle aldrig sätta min fot i stan bland alla dessa människor.........jag gillar inte folkhav och massor längre...............i need peace and tystnad numera............lungt o skönt .............det är det just nu............wips sa det så var maken iväg med barnen till lekplatsen......inget mig emot........nyss låg vi alla o vila utom m som kolla på film.............barnen dom tyckte dom hade sovit klart vid 5.30 i morse.............sen var jag och amanda iväg till läkaren.........först ut var amanda..............vi ville bara konsultera lite kring henne eftersom hon haft en del besvär...........en ung söt läkare.............hon va kanon...........sen min tur.............först ville jag inte prata med henne om mitt bråck o min vikt utan bara säga att jag behöver ny medicin...........men mamma som oxå jobbar där......sa nu tar du upp det oxå...........så det gjorde jag............blev typ fem år igen och gjorde som mamsen sa...............det var ju oxå därför jag var där.........tog ett prov utifrån om man ev kan ha en propp så jag slipper fundera på det.....om det inte är förhöjt så är det bra..............iallfall så var läkaren kanon............så nu skall jag träffa hälsopedagog och sjukgymnast framöver................vill verkligen kämpa på med vikten så jag kan ta bort åderbråcket.......har mkt ont hela tiden nu.................iallfall så efter detta var det ju m som skullle till läkaren men det besökte skötte d...dock så kom de på att imorgon är det ingen som analsyerar några prov så det blev inga prov........o vi som emblat.....o förberett osv...............jaja.........nej så kan det gå.....nästa vecka väntar heldag på måndag seminarium....sen blir det fältstudier och inlämningsuppgiften..............tanken om tanken..............urk.....har skrivit massor men vet inte om något är relevant faktiskt.......heja dig l som jobbar........om du nu läser detta....................trevlig valborg alla

Inga kommentarer: