söndag 19 april 2009

fix och donar söndag...

Till alla er som är bakis...hoppas det är värt det...........igår ville jag så gärna ut o festa....men så här idag känns det okej att slippa baksidan..............en sväng till coop.......en sväng till biltema....mc donalds.........maken dammsugar bilen och skall byta däck ....jag sitter här och vaktar min linssoppa som jag tänkte vi skulle prova till middag..(traditonellt uppdelat).......har ätit den en gång hos satu och nu hoppas jag min blir lika god............tänkte se om man kunde fixat ngt gott bröd till oxå............något sådär halvfusk som man bara tillsätter vatten eller något.........foccacia hade varit gött.............finns det o fuskbaka på...........skall gå de typ 150-200 m vi har till affären och tjecka............jag o maken diskuterar resor för fullt här..................vi kanske kanske åker i september..............men det får bli att man bokar sent.......när man fått pengar i aug.....hoppas det finns någon kul resa kvar då..............imorgon ny vecka o kvalitativa metoder............dags o ta tag lite i b uppsatsen oxå.......för allra säkerhets skull så fixar vi pass till barnen nu ...så kan vi dra alla om pengarna räcker...................idag va det inte alls lika skönt ute...kalla nordanvindar.........men solen har tittat fram igen...........dags o fixa vidare...........tvätta lite kanske...............

Inga kommentarer: