torsdag 9 april 2009

påsk påsk med massa pjåsk

fasst här blir det inte mycket pjåsk........bara ett litet ris med fjädrar och en vas med lite påskliljor.............påskäggen kom hit med farmor och farfar...ngt säger mig att det kanske kommer några från mormor oxå........däför köper inte jag påskgodis................vi flyttade i helgen och det gick jättebra.........vi trivs.............stort...man går nästan vilse..............njae...men det är skönt med eget sovrum och två wc..........ena har dusch o den andra badkar.............det med dusch kommer man in i genom vårt sovrum...lite av ett master bedroom kan man ju säga............saknar lite förvaring dock..........så vi har lite småsaker som måste inköpas framöver...........lådor mm......en annan sak är att vi har lite otur hela tiden............igår bara så....pang så la makens mobil av..................på kvällen lyckas han sätta sig i soffan........en stor kudde slår emot en lampa vi har med en fin glaskupa..............den åker in i väggen o den går i tusen bitar................svårt o dammsuga upp alla....................sen så idag........när jag var iväg med sonen m.....röntgen av höften så såg jag att ena bakdäcket var väldigt pafft.....................vi hade typ 0,5 i luft i.......skall vara ca 2,1-2.6 beroende på last............så därför hoppas jag nu det inte är smygpunka........tur att vi har sommardäck som står...........dom kanske får åka på.......(allrounddäck på just nu)......okej så idag i skolan så hade vi lite typ redovisning av c-uppsatser............inget pretansiöst alls...............det gick jättebra.........skönt..........s ringde o ville äta lite sallad.......visst men jag är fattig........snäll som hon är så bjöd hon mig.............sen senare insåg jag att hon fyller 35 idag.........men gud vad pinsamt.......då e det ju fasiken jag som skall bjuda...............får klura ut något där.....men om jag nu känner s rätt så tror jag hon förlåter mig........FÖRLÅT...........glömmer aldrig att du fyller 9 april.................har en ramsa........förste april plus åtta känner mig som en råtta........blir alltså den 9 hon fyller år......................hehe.....klurigt värre...........nu skall man bara fira påsken ...maken jobbar hela påsken.......jag o barnen får mysa själva dagtid............gott att det ska bli fin fint väder.................ikväll blir det hamburgare..............o imorgon vä'ntar en låååååååång fredag......................GLAD PÅSK ALLA............................

Inga kommentarer: