fredag 10 april 2009

LÅNGFREDAG.

japp det blev en rättså lång fredag.........jag o barnen har haft fullt upp......varit ute i det underbara vädret i två omgångar.......en gång med mig och en gång med daddy.....cyklat lite på de nya cyklarna som f o f köpt................nu är det stiltje här.........några saker som ligger o skrotar......är rädd för att det kommer ligga där ett tag.......tavlor...kartonger med papper pärmar och dataskit......böcker...verktyg.......vad göra av detta???????-------vi bestämde oss för att köpa en bokhylla från ikea som vi just nu har prutat på ......den kostar 1300 men jag tänker mig max 500------på tradera fanns den för 300 i utgångspris men inte åker jag till halmstad.............letar även en hörnhylla modell mindre till hallen där vi skall placera våran rauter............till den andra datorn........så vi slipper ha sladd över hela lägenheten.............i förrgår så upptäckte jag något konstigt kladd på rutan vid altanen........tänkte det var insektsslemm.......eller sage..........men jag tänker nog insektsslem i första hand.........idag när jag gick ut för att hänga upp tvätten ute.......då låg det typ äggskal nedanför........något bussträck hoppas jag så vi inte blir trakasserade....sist vi bodde här hade vi nötter på balkongen och annat skit utanför dörren.................men en gång kan jag ta det men sen fan....blir det inte kul...............skall sånt hända ofta då ligger inte flytt långt borta........framöver kommer det byggas mkt nytt här i biskopsgården så då tänker jag hålla ögon och öron öppna.....................är inte främmande för att flytta om jag känner att jag inte trivs......men jag trivs...........men inte om folk kastar ägg osv ofta............en gång är ingen gång som dom säger............annars så imorgon kanske mamma skulle kika förbi..då hoppas jag min morbror kommer oxå..................maken jobbar mkt extra nu så det får bli att bo lite i kartonger........men det funkar......................idag ville dom jag skulle gå in o jobba men svårt o dela på sig.............passa barnen och jobba................nu ska jag leta vidare efter förvaring o hyllor mm..........................påskar vidare

Inga kommentarer: