måndag 20 april 2009

TANKAR

Idag är en dag full av såna ...en av många.....jag vet nästan inte var jag skall börja...föreläsningen idag...gav mig några tankar....vidare....om just det där..tanken om tanken...för jag har nu mer än om någonsin förstått........något så simpelt...att jag är bara en tanke i millionen billionens tankar...för min verklighet ......är är just bara min...o kommer nog för alltid bara bli min......det är det som gör den så unik..kanske tom mig så unik.........ja så e det...vems tanke är då rä'tt..fel...är någons det? japp vi formas ju av saker o ting...kultur...mmmmmmmmm men som sagt..............idag är jag en i universum o en i allt.........jag vill veta allas perspektiv........fånga in ...begrunda................sen ...............va härligt det är allt leva............önska alla kände det så.................................

Inga kommentarer: