tisdag 21 april 2009

godkänd igen skönt skönt

Då har vi äntligen fått veta resultatet på tentan i barn och familj kursen och det gick vägen denna gången oxå........skönt.........nu kan man lägga den bakom sig och ta med sig böckerna för att sälja dem............annars har det varit en mulen ganska kall tisdag och skolan var ganska lärorik..............börjar grubbla lite inför b uppsatsen men det löser sig nog...............har nu planer på att läsa hela dagen både imorgon och på torsdag........dels c uppsatsen och sedan lite böcker som jag borde ha läst hittills.....................men ikväll blir det ut på stan och umgås med min kära vän nina och vi skall ut o äta grekiskt och jag skall nog unna mig någon god dryck till oxå.............samtala....det blir det mycket av................ser jag fram emot............igår köpte vi en grill ............dags för årets första grillning till helgen............skall bli gott........trivs bra i den nya lägenheten..........min morbror och min moster o mamma va förbi här en snabbis och kolla........yvonne var mäkta imponerad av storleken.............vi bodde allt bra trångt innan.......så himla skönt med lite mer plats................i dagarna kommer även det andra bredbandet igång......men klarar mig rätt bra på detta ...........å andra sidan är det ju bra o ha två datorer..............nej nu skall jag slöa lite innan alla andra kommer hem........o det blir fullt hus...................................

Inga kommentarer: