tisdag 3 februari 2009

Tisdag.....

När jag blir stor så kommer jag jobba med mina händer och jag kommer nog ha såna här ibland.............ja idag har jag o m varit en sväng till tanten...........(psykologen)........hon testa marcus o han var så duktig som bara han kan...........pilla på hennes videokamera o va nyfiken som vanligt.............hon avsluta med att säga att han nog kommer jobba med tekniska saker hehe.......prexis vad vi oxå säger.........han skall va på o pilla på allt allt allt.............goa pojken min.......nästa besöka blir på torsdag o då följer pappa med.........sen får vi se vad hon säger.........iallfall så måste jag nu försöka läsa lite o så innan dagen är slut..........är lite småförkyld men hann o handla på coop en sväng efter jag lämnat honom till dagmamman..............senare i em skall pappa o m åka lite skridskor o jag o amanda får vara hemma.............hon ville måla imorse men jag sa det gör vi i em..........hon älskar allt måla...gärna hela sig oxå............sötlisa...........
nu väntar lite läsning o sen lite lunch o sen mer läsa..................ps vill ha lite vår nu....

1 kommentar:

Saga sa...

Hej! Är det din lgh i bakgrunden?! Skönt att allt gått bra hos psykologen! Ses i morn, kram