tisdag 10 februari 2009

tisdag ledig från skolan men

utflykt till universeum i somras
Imorse ringde dom o fråga om jag ville jobba......fick ännu en gång säga nej.........vill inte jobba....kunde heller inte............10 var vi hos logopeden jag och marcus.....det gick bra....a var hos dagmamman...........lämna han där......vidare hem o hämta maken.......åka och handla....lämna in lite tips...vill ju vinna pengar.............osv...........sen hem igen.........o sen iväg o lämna maken på jobbet........apoteket........näsdroppar till barnen..............sen till biblioteket.............låna lite nya sagor till barnen.............reserverade en bok jag skall läsa i kursen barn och familj.....sen hem igen och dona lite....om en stund är det dags o hämta barnen..........sen hem o laga middag..........osv....så jag har haft o göra idag...........min lediga dag..............tjuhaliten.....
längtar efter sol o bad o värme o ledigt o allt .............ångest över saker så som b uppsatsen och sommar jobb.......o det räcker o blir över................imorgon är det dags för filmvisning nr 4 i skolan.........kul men jag tycker nog ´man kunde ha lite annan undervisning oxå.....men okej det är sköjt...............snip snap snut så var sagan slut

Inga kommentarer: